دانلود بازی pro evolution soccer 2012 برای psp

دانلود بازی pro evolution soccer 2012 برای psp

بی تردید بازی Pro Evolution Soccer 2012 را می توان یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی دانست . بعد از انتشار نسخه های PC ، و نسخه کنسولی این بازی این بار سایت دانلودها افتخار دارد تا شاهکار شرکت کونامی را برای کنسول PSP در اختیار کاربران عزیز خویش قرار دهد .  این بازی زیبا که هم اکنون برای PSP نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد. از نکات قابل توجه این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد . این بازی را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۴۸ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


PSP 2012 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP

 

 

 

caution بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP توجه :  از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید . 

 

download بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP   دانلود : دانلود با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: psp , ,
:: برچسب‌ها: PES 2012 , Pro Evolution Soccer 2012 , Pro Evolution Soccer 2012 for PSP , Pro Evolution Soccer 2012 PSP , Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP , بازی جدید برای PSP , دانلود با لینک مستقیم بازی Pro Evolution Soccer 2012 , دانلود با لینک مستقیم بازی PSP , دانلود با لینک مستقیم نسخه PSP Pro Evolution Soccer 2012 , دانلود با لینک مستقیم نسخه PSP بازی PES 2012 , دانلود بازی PSP , دانلود بازی گرافیکی PSP , دانلود بهترین بازی های PSP , دانلود رایگان PES 2012 , دانلود رایگان بازی PSP , دانلود رایگان نسخه PSP بازی Pro Evolution Soccer 2012 , دانلود نسخه PSP بازی Pro Evolution Soccer 2012 , دانلود نسخه انگلیسی PES 2012 , دانلود نسخه انگلیسی Pro Evolution Soccer 2012 ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: